Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

TIJD VOOR VERANDERING: NIEUW HERTALAN® LOGO

HERTALAN® is in zijn bescheidenheid altijd een belangrijke leverancier geweest voor de Nederlandse EPDM markt. Het merk is geboren vanuit een Amsterdamse trots (Hertel), doorgegroeid door nuchtere Kampener mentaliteit (Hertalan Rubber Products) en nu op zijn plek in een internationale omgeving (Carlisle® Construction Materials).

 

Op het gebied van water- en luchtdicht bouwen verenigt Carlisle® Construction Materials sterke merken onder één dak: HERTALAN®, RESITRIX®, HARDCAST® en ECOLAN®. Deze merken vormen een collectief waarmee wij binnen dat spectrum elke bouwtechnische uitdaging kunnen aangaan. Om hierin eenheid naar de markt uit te stralen hebben wij naast een vernieuwing van het HARDCAST en ECOLAN logo ook besloten het logo van HERTALAN® te laten uitlijnen.

 

Lees de BLOG met achtergrond en onderbouwing van de logo verandering.

logo change HERTALAN®
Benno Nijenhuis

Benno Nijenhuis

Marketing manager