Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
VERWERKERS ADVISEREN HERTALAN®

"Wij van WC-eend, adviseren......", lijkt de strekking van deze titel te zijn. Niets is echter minder waar, uit eigen onderzoek is namelijk gebleken dat ruim 88% van de HERTALAN® verwerkers het product ook bij andere dakdekkers zal aanbevelen.

 

In het voorjaar van 2015 heeft Carlisle Construction Materials BV een uitgebreid klantentevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder haar vaste relaties in Nederland. Alle data uit het onderzoek worden op dit moment nog verwerkt, maar wij willen u een kleine inkijk niet ondhouden. In het onderzoek hebben wij een splitsing gemaakt onder zowel onze merken HERTALAN® (HN) en RESITRIX® (RX) als onder de verwerkers en dealers.

 

 

Gebruikers die HERTALAN® aanbevelen

Verantwoording & onderzoeksvragen

Het onderzoek is in opdracht van CCM uitgevoerd door 3de jaar studenten van de Hogeschool Windesheim uit Zwolle. In het kader van de "Minor Marketingcommunicatie" hebben de studenten Dennis, Jordy, Luc en Ruben de data geanalyseerd en gerapporteerd.

 

Het onderzoek is digitaal uitgevoerd onder 140 betalende relaties, waarbij in totaal 93 respondenten het onderzoek hebben ingevuld. Rekening houdend met een foutmarge van 5% is de feitelijke betrouwbaarheid van het onderzoek > 85%. De opzet van het onderzoek is zo gekozen dat de uitval tijdens het onderzoek nagenoeg nihil is. Deze opzet geeft een nog hogere betrouwbaarheid, waardoor het afgenomen onderzoek als representatief voor alle relaties van CCM gezien kan worden.   

In het onderzoek hebben wij een bewuste verdeling gezocht tussen de merken RESITRIX®/HERTALAN® en tussen de verschillende type relaties. Bij deze laatste is er gekozen tussen verwerker, dealer en overige. Verder zijn de volgende thema's belicht:
 Merkbeleving
 Productbeleving
 Online beleving
 Duurzaamheid
 Algemeen 

 

                                                               ENKELE RESULTATEN

imgimgimgimg
Hertalan
Hertalan
Hertalan
Hertalan
Benno Nijenhuis

Benno Nijenhuis

Marketing manager